• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.
رخت نوروزی بر قامت ارومیه

رخت نوروزی بر قامت ارومیه

چهارشنبه 8 فروردین 1403

مدیریت شهری ارومیه با کاشت سه میلیون بوته انواع گل و نصب ۳۰۰ المان‌ نوروزی و باکس‌های گل، فضای شهر را برای نوروز و سال جدید آماده کرد.

چهارشنبه, 8 فروردین 1403/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (3)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
شنبه, 26 اسفند 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (102)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
چهارشنبه, 23 اسفند 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (84)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
چهارشنبه, 23 اسفند 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (106)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
سه شنبه, 15 اسفند 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (186)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
سه شنبه, 15 اسفند 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (181)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
اجرای عملیات چالکود درختان پارک جنگلی

اجرای عملیات چالکود درختان پارک جنگلی

یکشنبه 13 اسفند 1402

کودپاشی و چالکود درختان پارک جنگلی شیخ تپه به منظور رفع کمبودهای تغذیه ای درختان و حفظ شادابی و سلامت سبزینگی درختان ، و جلوگیری از طغیان آفات و بیماریهای ناشی از ضعف درختان با حضور دکتر علی شایگان رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه آغاز شد.

يكشنبه, 13 اسفند 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (207)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
يكشنبه, 29 بهمن 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (322)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
يكشنبه, 29 بهمن 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (262)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
يكشنبه, 15 بهمن 1402/نویسنده: park/تعداد نمایش ها (368)/نظرات (0)/ رتبه مطلب: بدون رتبه
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
12345678910انتها
برگزاری اولین جشنواره گل ها و لاله ها در شهر زیبای ارومیه

برگزاری اولین جشنواره گل ها و لاله ها در شهر زیبای ارومیه

نویسنده: park/شنبه, 13 اردیبهشت,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جشنواره گل و لاله ها با همت و تلاش شهرداری ارومیه ، اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری و نیز سازمان پارکها و فضای سبز و سازمان زیباسازی و نیز تلاش های شبانه روزی کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری در جهت اصلاح و نیز اجرای کانال کشی شهرچایی در مورخه 93/2/4 با حضور نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مسئولین و معاونان شهرداری ارومیه و شهرداران کلانشهر کشور و همچنین شهرداران استان آذربایجان غربی و نیز با حضور هزاران نفر از مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه برگزار گردید.

در این مراسم، محمد حضرت پور سخنران اول جشنواره بود که ضمن تبریک هفته سلامت و روز زمین به حاضرین اظهار داشت: تمام تلاش‌های شهرداری و عاملان در راستای حفظ رفاه و آسایش مردم شهر است که امید میرود این اقدامات تاکنون مورد رضایت شهروندان قرار گرفته باشد.

وی افزود: حضور مردم ارومیه در اولین جشنواره گل‌ها نشانه‌ای از حمایت و پشتیبانی مردم از شهرداری و مهر تاییدی بر انجام چنین اقداماتی است تا شهرداری را بر آن دارد که چنین اقداماتی را به صورت گسترده در تمام نقاط شهر اجرا کند.

شهردار ارومیه در ادامه سخنانش تصریح کرد: اولین جشنواره گل‌ها در شهرستان ارومیه میزبان مهمانان کلانشهرهای کشور و شهرداران استان آذربایجان غربی است کهکه دومین جشنواره گل‌ها 20 خرداد در منطقه حاجی پیرلو، سومین جشنواره در مرداد ماه در پارک تخم‌مرغ و جشنواره انگور در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اولین جشنواره گل‌ها در زمینی به مساحت شش هکتار اجرا شده که در این جشنواره 410 هزار بوته گل و لاله کاشته شده و از 100 نوع لاله و گل متفاوت استفاده شده است.

حضرت‌پور با اشاره به این مطلب که سرانه فضای سبز در شهر ارومیه نسبت به فضا و مردم آن کم است اعلام کرد: شهر ارومیه با 10 هزار و 50 هکتار با سرانه سبز هشت متری برای هر شهروند ارومیه‌ای و سطح اشغال 120 متری هر شهروند باز امروز با فقر فضای سبز روبرو هستیم و با دستان خود زمین را نابود کرده و در انتظار نابودی کامل آن هستیم.

شهردار ارومیه تاکید کرد: با توجه به برنامه 15 ساله‌ای که برنامهریزی شده است امید می‌رود بتوانیم هرسال یک متر به فضای سبز شهرمان اضافه کنیم و بتوانیم حرفی برای گفتن در مقابل دیگر جوامع داشته باشیم.

وی با اظهار تاسف از نابودی طبیعت شهر اذعان داشت: امروزه بیشتر مردم شهر از داروهایی استفاده می‌کنند که دلیل اصلی آن برهم زدن سلامت طبیعت بوده است، شهرداری و شورای شهر و دیگر ارگان‌های مرتبط سعی دارد فضاهای سبز بیشتری ایجاد کند تا سلامت شهروندان به خطر نیفتد.

شهردار ارومیه در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر ارومیه ایجاد رضایت‌مندی خانواده‌ها و شهروندان است که اگر در این راستا قصوراتی وجود داشته بخشش شهروندان را می‌طلبد.

جواد جهانگیرزاده نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی دیگر سخنران مراسم بود، وی ضمن قدردانی از حضور مردم ارومیه در این جشنواره اظهار داشت: حضور مردم ارومیه در جشنواره گل‌ها نشانه‌ای از حمایت و پشتیبانی مردم از شهرداری است.

جواد جهانگیرزاده گفت: طبیعی است که گلایه هایی مطرح باشد ولی این گلایه ها مبنا نیست، مبنا رفاه و آسایش این مردم است که مشاهده می کنیم برای استقبال و قدردانی از شهردار آبادگرشان اینجا جمع شده اند.
وی افزود: البته لیاقت مردم خیلی بیش از اینهاست اما من با افتخار اعلام می کنم اگر قرار باشد مردم ارومیه به یک نفر نشان لیاقت، کفایت و کیاست بدهند بی شک این فرد کسی نیست جز جناب آقای محمد حضرت پور و من امیدوارم سالیان سال در هرسنگری که باشند منشاء خدمات ماندگار برای شهر باشند.

وی افزود: مردم ارومیه با انتخاب افرادی توانمند به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نشان دادند که انتخاب شورا، فرصتی برای پیشرفت و ترقی است.

نماینده اورمیه در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن گلها و لاله های ارومیه که در محوطه گوللرباغی بوستان دانشجو برگزار شد با اعلام این مطلب اظهارداشت: امروز در نقطه ای ایستاده ایم که اورمیه ی امروز زیباتر از گذشته است و گره های ترافیکی مردم روزبه روز در حال بازشدن است و جادارد از شورای محترم شهر به جهت انتخاب شایسته شان تشکر کنم.

جهانگیرزاده با اشاره به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: عاقل‌مردان اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه متشکل از 6 نفر از شورای چهارم دارای سابقه در انتخابات قبلی، چهار نفر استاد دانشگاه، دو نفر معاونین اسبق شهرداری و سه نفر انسان شایسته و دارای توانایی است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای توانمند و کارآمد شورا با درایت و آینده‌نگری، شهرداری برای این شهر برگزیدند که مایه سربلندی و یادگار جنگ و امروزه نماد آبادانی و سامان‌دهی شهر ارومیه است.

جهانگیرزاده با بیان اینکه شهردار ارومیه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار می‌بندد، تاکید کرد: شناسایی کریدورها، رفع مشکلات ترافیکی، عملیات زیباسازی شهر و دیگر اقدامات در راستای حفظ رفاه جامعه از جمله اقدامات عیان شهرداری است.

وی از افتتاح تقاطع غیر همسطح سربازان گمنام خبر داد و گفت: در سایه تلاش‌ها و همکاری شورای شهر، شهرداری و دیگر ارگان‌های مرتبط به زودی شاهد افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام خواهیم بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به منظور رفع مشکل ترافیکی شهروندان 13 الی 14 تقاطع غیرهمسطح شناسایی شده است و رینگ دوم تفرجگاه بند نیز در جهت رفاه مردم با همکاری شورای شهر و شهرداری به اتمام خواهد رسید.

جهانگیرزاده در انتهای سخنانش با تشکر از حضور باشکوه مردم در اولین جشنواره گل‌ها و لالهها اعلام کرد: حضور مردم در این جشنواره بیان حمایت مردم از شهردار و شورای این شهرستان است.

 

تعداد نمایش ها (9464)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

 

کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری دوشنبه, 18 اسفند,13930

کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری

کاشت نهال با حضور مسئولین به مناسبت روز درختکاری در روستای چنقرالو یکان انجام شد.

RSS

 

 

 

 

 

 
 

 

این سامانه به صورت درخواست رایگان و در هدف خدمات الکترونیک شهروندی برای سهولت و پایین بردن ترافیک درون شهری و رفاه حال همشهریان عزیز قرار داده شده است .

 

 

 

 

این سامانه نیز به صورت درخواست رایگان بوده و همشهریان عزیز توجه داشته باشند که فقط از اول اسفند تا آخر فروردین امکان ارسال درخواست را خواهند داشت و لذا خواهشمند است در محدوده زمانی ذکر شده درخواست کاشت نهال ارسال گردد.

 

 

 

 

 

درخواست از این سامانه بدلیل ایجاد درگاه پرداخت الکترونیکی فعلا میسر نمی باشد ، لذا همشهریان عزیز می توانند درخواستهای خود را به واحد حفظ و گسترش سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه تحویل نمایند.

 

 

 

 

  

 سامانه نقشه فضای سبز

 

 

 

 

 

 

 

 

   

    سامانه ایجاد فضای سبز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

ارتباط مستقیم

 

علی شایگان

مدیر عامل سازمان

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

.:: ارتباط مستقیم ::.

انتقادات و پیشنهادات

گالری تصاویر

پیوند ها

 

 

 

 
آمار بازدید
دی ان ان