• ورود
  • نقشه سایت

هشتمین جشنواره گل ها در دهکده ساحلی چیچست

دوشنبه 10 اردیبهشت 1397

  • 10 اردیبهشت 1397
  • نویسنده: park
  • تعداد نمایش ها: 5521
  • 0 نظرات

به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومی سازمان،رئیس سازمان اظهار داشت:  شهر ارومیه امسال نیز همانند سال های گذشته میزبان جشنواره گل ها خواهد بود،در این جشنواره هزاران بوته گل از گونه های مختلف گیاهی به نمایش گذاشته می شود.

علی شایگان با بیان اینکه تمامی گل ها در گلخانه های شهرداری ارومیه تولید شده است اظهار کرد:این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی ،توسعه صنعت گردشگری و ارج نهادن و تبیین اهمیت گل در فضاهای شهری و ترویج فرهنگ نگهداری از گل ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: 30 المان مناسبتی و ترکیببی از گل ها در اشکال مختلف از جمله ، پروانه ، آسیاب بادی ، کالسکه و کلبه در محوطه برگزاری این جشنواره طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: در این جشنواره نیز کارشناسان نسبت به معرفی انواع گل ها و ارائه آموزش های لازم در خصوص نحوه کاشت و نگهداری گل ، آماده ارائه خدمات و مشاوره به همشهریان عزیز در غرفه سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری خواهند بود.

وی همچنین از عموم مردم خواست تا از محل برگزاری هشتمین جشنواره گل ها در چیچست به صورت رایگان بازدید کنند و طراوت بهاری را به جمع خانواده خود به ارمغان بیاورند.

وی در پایان گفت:  شهر ارومیه در چند سال اخیر با برگزاری جشنواره گل مورد استقبال پرشور همشهریان و مسافران قرار گرفته و امید است که سازمان توانسته باشد گامی موثر در پاسخ به علاقه مردم به گل و نگهداری از آن ،که در فرهنگ بومی منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است برداشته باشد.

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

گالری تصاویر

آمار بازدید
دی ان ان