• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

فراخوان طراحی المان های نوروزی

فراخوان طراحی المان های نوروزی

شنبه 6 بهمن 97

نویسنده: park/شنبه, 06 بهمن,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: با هدف ارتقاء کیفیت منظر و هویت بخشی به فضای شهری، تقویت حال و هوای نوروزی در شهر و ایجاد جذابیت های جدید برای ارومیه فراخوان طراحی المان های نوروزی اعم از حجم، المان، چیدمان و هنرهای محیطی  برگزار می شود.

به  گزارش واحد ارتباطات سازمان؛ علی شایگان افزود: به مناسبت استقبال از بهار سال 98 به منظور زیباسازی چهره شهر و با هدف نیل به طرح ها، ایده ها و تفکرات خلاقانه جدید از طریق ایجاد رقابت سالم میان کلیه طراحان، هنرمندان، دانشجویان، متخصصین، صاحب نظران و علاقمندان در زمینه های طراحی  المان های عید نوروز از طریق برگزاری فراخوان اقدام  می شود.

وی بیان کرد: فراخوان  با موضوع طراحی المان های نوروزی اعم از حجم، المان، چیدمان ، هنر محیطی  و با تاکید بر المان های مرکب از حجم و گلکاری بر گزار می شود.

شایگان با بیان اینکه امروزه  نیاز به فضاهای پرمعنا و زیبا در محیط های شهری بیش از پیش احساس می شود و بهره گیری از هنر در ایجاد چنین فضاهایی به منظور تلطیف نمودن روحیه شهروندان لازم است،  اظهار  کرد: استفاده از المان های شهری بعنوان عاملی مهم در حمایت از هویت شهر و شاداب سازی روحیه انسانی و ایجاد حس شعف و شادمانی در محیط شهری یکی از این راهکارهاست.

 وی برخورداری از حس شکوفایی ، طراوت و تنوع رنگی متناسب با فصل بهار، تاکید بر هویت تاریخی و فرهنگی شهر ارومیه، پویایی و توان برقراری ارتباط با مخاطب عمومی، نو بودن در محتوا و فرم، پرهیز از ایده های تکراری، زیبایی و زیبا سازی چهره شهر، استفاده خلاقانه از فضاهای عمرانی و محیط های شهری  در منظر شب و روز ترجیحا طراحی متناسب با نقاط مشخص میادین و گذرگاه های شهر ، قابلیت اجرای بهینه و تولید کیفی را از ویژگی بارز اجرای فراخوان طراحی المان ههای نوروزی سال 98 برشمرد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبزشهرداری ارومیه مهلت ثبت نام و ارائه آثار به دبیرخانه این فراخوان  تا تاریخ 15/11/97 عنوان کرد و گفت: کلیه طرح های رسیده به دبیرخانه فراخوان توسط اعضای هیات داوری مورد بررسی و انتخاب قرار می گیرند.

 وی خاطر نشان کرد:  علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی آدرس دبیرخانه  واقع در خیابان کاشانی -خیابان پرهیز کار –سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه  ارسال و با شماره تلفن 33441440 در ارتباط باشند .

تعداد نمایش ها (6002)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان