• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

فضای سبز شریان های حیاتی همه است تجاوز به حیات مردم پیگرد قانونی دارد

فضای سبز شریان های حیاتی همه است تجاوز به حیات مردم پیگرد قانونی دارد

دوشنبه 5 بهمن 1394

نویسنده: park/دوشنبه, 05 بهمن,1394/دسته ها: اخبار, اداره فنی و اجرایی

رتبه بندی این مطلب:
5/0

با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و فضاهای سبز و عرصه‌های طبیعی و همچنین مشکلاتی که در طی سالیان اخیر توسط آلاینده های صنعتی و ریزگردها در شهرها به وجود آمده و نقش بی بدیل درختان در تصفیه و تلطیف هوای شهرها ،با توجه به اهمیت موضوع برای جلوگیری از قطع درختان و تخریب فضاهای سبز و عرصه های طبیعی‌، سازمان پارک‌ها و فضای سبز با توجه به وظیفه ذاتی خود  اقدام به بازرسی مستمر و شناسایی متخلفین و تشکیل پرونده در واحد حفظ وگسترش و ارسال آن به واحد حقوقی برخورد قانونی با متخلفین می نماید.

 کمیسیون ماده 7 (قطع اشجار) که اعضاء آن متشکل از معاون خدمات شهری شهردار-نماینده شواری شهر در سازمان - مدیر عامل سازمان کارشناس مسئول  واحد حفظ وگسترش بوده.در طول سال جاری تعداد 180پرونده مورد بررسی قرار گرفته  که  منجربه صدور رای برای هرس یا قطع درختان وهمچنین کاشت مجدد متناسب با درخواست یا نظر یه کارشناسان سازمان شده است.


آنچه همه باید بدانیم

لازم بذکر است بر اساس قوانین و آیین نامه حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها هر گونه قطع یا هرس درختان بدون اخذ مجوز ممنوع بوده و کلیه درخواست های همشهریان محترم  در این خصوص می بایستی در کمیسیون یاد شده مطرح وبررسی گردد.

 متخلفینی که بدون اخذ مجوز از کمیسیون نسبت به هرس یا قطع درختان اقدام نمایند علاوه بر پرداخت جزای نقدی سنگین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. 


 

تعداد نمایش ها (7909)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان