• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

فضا آرایی سطح شهر توسط سازمان در راستای استقبال از نوروز 1400

فضا آرایی سطح شهر توسط سازمان در راستای استقبال از نوروز 1400

چهارشنبه 20 اسفند 1399

نویسنده: park/ﺳﻪشنبه, 19 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/0

به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومی سازمان: رئیس سازمان اظهار داشت ، در آستانه فرا رسیدن سال نو،ساخت هفت سین و المان های نوروزی  در طرح استقبال از بهار جهت فضا آرایی سطح شهر و ایجاد روحیه و نشاط در بین شهروندان توسط همکاران محترم واحد مبلمان شهری در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه گفت: بازسازی و تعمیر المان‌های نوروزی سال‌های گذشته و تعدادی المان و هفت سین نوروزی جدید که تمام فرآیند طراحی، انتخاب و ساخت آن ها توسط هنرمندان و عوامل هنری سازمان در حال اجراست در دستور کار سازمان قرار دارد

تمجیدی تصریح کرد: علاوه بر نصب المان‌های نوروزی، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار با هدف بهبود حال و هوای شهر، اقداماتی از قبیل آذین‌بندی، تعویض پرچم‌های فرسوده، رنگ‌آمیزی جداول، بازسازی و رنگ‌آمیزی المان‌های قدیمی در سطح شهر انجام می شود.

وی در پایان بیان نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، زیباسازی شهر می‌تواند در آرامش بصری شهروندان نقش موثری داشته و علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، پیامدهای مثبت روحی و فکری نیز برای شهروندان به ارمغان آورد.

 

 

تعداد نمایش ها (2280)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان