• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

فعالیت های سازمان در راستای استقبال از نوروز 98

فعالیت های سازمان در راستای استقبال از نوروز 98

یک شنبه 12 اسفند 97

نویسنده: park/شنبه, 11 اسفند,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری، رئیس سازمان اظهار کرد: سازمان  با اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء فضای سبز شهری تأثیر به سزایی در سلامت شهروندان دارد.

 وی گفت: باید به افزایش سرانه فضای سبز در سطح شهر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم چرا که توسعه فضای سبز تأثیر زیادی در کاهش آلودگی هوا، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و کاهش ریز گردها دارد.

شایگان در ادامه به اقدامات انجام شده در آستانه سال جدید اشاره و افزود: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و استقبال از نوروز 98 این نوید را به مردم شهر ارومیه می‌دهیم که با نصب المان‌های نوروزی فضای داخلی شهر ارومیه متحول خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر 200 المان به صورت ترکیبی و ویژه برای نصب در کل شهر ارومیه آماده شده همچنین 3 میلیون بوته انواع گل‌های متنوع  نیز جهت کاشت در مکان‌های مختلف شهر آماده شده است همچنین رنگ آمیزی جدول‌های داخل شهر به طول 200 کیلومتر در حال انجام می‌باشد.

شایگان اضافه کرد: تجهیز و نصب 250 نیمکت و سطل زباله جدید در مکان‌های پرتردد و بافت مرکزی شهر، نصب نیمکت در مقابل بیمارستان‌ها، تعویض پرچم‌های فرسوده در سطح شهر، ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها، ساماندهی نماز خانه و تجهیز سیستم روشنایی پارک‌ها از دیگر برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه است.

تعداد نمایش ها (5244)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان