• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

همزمان با روزهای گرم تابستانی، پارک های سطح شهر میزبان همشهریان و مسافرین تابستانی شدند.

همزمان با روزهای گرم تابستانی، پارک های سطح شهر میزبان همشهریان و مسافرین تابستانی شدند.

سه شنبه 9 مرداد 1397

نویسنده: park/دوشنبه, 08 مرداد,1397/دسته ها: اخبار, اخبار منطقه 1, اخبار منطقه 2, اخبار منطقه 3, اخبار منطقه 4, اخبار منطقه 5

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری، رئیس سازمان اظهار داشت: ازجمله محیط های تأثیرگذار بر رفتار و روان انسان، پارک های شهری و فضاهای سبز هستند که محل گذراندن اوقات فراغت برای عدّۀ زیادی از خانواده ها محسوب می شوند به همین دلیل، نبودن آن به معنای وجود نداشتن سلامتی و تندرستی در شهرها است

 علی شایگان  بیان نمود: با افزایش دما و استقبال همشهریان و گردشگران از بوستان های سطح شهر پرسنل سازمان با تلاش در راستای آماده سازی هر چه بهتر امکانات رفاهی همچون آلاچیق‌های متعدد، روشنایی مناسب، نمازخانه‌ها و سرویس های بهداشتی، آب آشامیدنی، گلکاری‌های متنوع و... همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا بوستان های سطح شهر به مکان  مطلوبی تبدیل شود.

رئیس سازمان در پایان با اشاره به افزایش دما در شهرها که جزایر گرما خوانده می شوند به نقش فضاهای سبز در تلطیف هوا و کاهش آلودگی تاکید داشتند و از همه همشریان خواستند که  با توجه به اهمیت نقش فضاهای سبز در روحیه، نشاط و شادابی، تمام تلاش خود را در نگهداری و حفظ فضاهای شهری ایفا نمایند.

تعداد نمایش ها (6260)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان