• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

کاشت گل های پاییزه در سطح شهر توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه

کاشت گل های پاییزه در سطح شهر توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه

پنج شنبه 29 مهر 1395

نویسنده: park/پنجشنبه, 29 مهر,1395/دسته ها: اخبار, اخبار منطقه 1, اخبار منطقه 2, اخبار منطقه 3, اخبار منطقه 4, اخبار منطقه 5

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان ؛ مهندس علی شایگان بیان نمود: سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری ارومیه، هر ساله با فرارسیدن فصل پاييز و تغيير شرایط آب و هوایی اقدام به کاشت گلهاي پاييزه می کند که با تغییرات اقلیمی و کاهش دما سازگار می باشد .

 

وی ادامه داد: عوامل سازمان با آماده سازی بستر کشت وانجام عملیات بیل کاری خاک تا عمق 20سانتی متر،حذف کامل علف‌های هرز، استفاده از کود هاي ارگانيك و كمپوست گياهي قبل از کاشت و رعایت اصول طراحی اقدام به کاشت گل هایی همچون همیشه بهار ، داوودی ، قرنفیل و کلم زینتی نموده اند که عملیات کاشت گل‌ در بوستان‌ها، میادین و لچکی‌ها و بلوارهای اصلی شهر همچنان در حال اجراست که با توجه به ظرافت و وجود گل‌های رنگارنگ، زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهر می‌بخشد.

مهندس شایگان در پایان از شهروندان خواست، جهت حفظ زیبایی سیمای شهر در نگهداری این فضاها با سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري ارومیه همکاری كنند.

 

 

 

تعداد نمایش ها (7865)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان