• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

گلخانه تازه احداث در نهالستان دیگاله به مساحت 2000 متر مربع

گلخانه تازه احداث در نهالستان دیگاله به مساحت 2000 متر مربع

شنبه 13 آذر 1395

نویسنده: park/جمعه, 12 آذر,1395/دسته ها: اخبار, اداره فنی و اجرایی

رتبه بندی این مطلب:
4/3

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها وفضای سبزشهرداری ارومیه مهندس علی شایگان با اشاره به افزایش بیش از 350 هکتار به مساحت فضای سبز شهر ارومیه طی چند سال اخیر و لزوم به اصلاح ساختارتولید گل وگیاه وصرفه جویی درهزینه ها در راستای اقتصاد مقاومتی که یکی دیگر از سیاست های سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه می باشد بیان داشت سازمان اقدام به احداث گلخانه ای نموده که بیش از90 درصد عملیات ساخت آن توسط عوامل سازمان صورت گرفته است.

وی در ادامه مطلب بابیان اینکه هم اکنون کارآماده سازی گلخانه در این واحد ادامه دارد گفت : حدود 200 هزار  بوته گونه های مختلف انواع درختچه های زینتی و گلهای فصلی و دائمی تا پایان سال جاری  دراین گلخانه تولیدخواهد شد.

  مدیر عامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه درپایان اعلام نمود امید است با این اقدام گامی موثر در تولید اقلام مورد نیاز سازمان و صرفه جویی در کاهش هزینه ها و کاهش نیاز به گونه های تولیدی مناطق دیگر را در برداشته باشیم.

تعداد نمایش ها (6409)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان