• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

گلکاری و فضا سازی شهری ادامه دارد

گلکاری و فضا سازی شهری ادامه دارد

چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400

نویسنده: park/ﺳﻪشنبه, 31 فروردین,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومی سازمان،بهمن تمجیدی ریاست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ارومیه گفت : همه مسئولین،  کارشناسان و کارگران سازمان سیما و منظر در تلاش هستند شهر ارومیه را با گلکاری و فضا سازی شهری بیش از پیش زیبا و با طراوت برای مردم عزیزمان نمایند.

وی با ابراز تاسف از وجود ویروس کرونا و شرایط بوجود آمده افزود: امیدواریم هر چه سریعتر به لطف پروردگار سایه منحوس ویروس کرونا از کشور کم شده و اعمال محدودیت در شهر ارومیه و دیگر شهرهای کشور برداشته شود و  شهروندان محترم مثل همیشه از زیباییهای فضاهای سبز بهره مند گردند. 

بهمن تمجیدی با اعلام اینکه قطعا در این شرایط فضاهای سبز باعث ایجاد روحیه شادابی و آرامش در بین شهروندان می باشد ولی بخاطر شرایط قرمز کرونایی و در راستای پروتکل های بهداشتی و در پی تشدید وضعیت شیوع کرونا و  دستور ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونا  مجبور به مسدود نمودن  پارکها برای جلوگیری از تجمع  شده ایم که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی هر چه سریعتر به شرایط قبل بازگشته و شهروندان محترم بتوانند  از فضای زیبا و بهاری پارکها بهره مند گردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارگران و سبزبانان زحمت کش مشغول کاشت گل و نهال هستند ، تصریح کرد : نهضت کاشت گل در مناطق پنجگانه کلانشهر ارومیه ادامه دارد .

 رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری در پایان از شهروندان محترم درخواست کرد همیار فضای سبز بوده و در نگهداری این فضاهای زیبا که حاصل زحمات زحمت کشان شهرداری ارومیه می باشد با این سازمان همکاری نمایند.

تعداد نمایش ها (2014)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان