• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

اخبار اداره نظارت بر نگهداری

آغاز عمليات يخ آب زمستانه در فضاي سبز شهرداري اروميه

آغاز عمليات يخ آب زمستانه در فضاي سبز شهرداري اروميه

پنجشنبه 19 آذر 1394

نویسنده: park/پنجشنبه, 19 آذر,1394/دسته ها: اخبار, اخبار منطقه 1, اخبار منطقه 2, اخبار منطقه 3, اخبار منطقه 4, اداره فنی و اجرایی, اخبار منطقه 5, منطقه گلمان, اداره نظارت بر نگهداری

رتبه بندی این مطلب:
5/0

سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اروميه در فصل زمستان جهت مبارزه غیر شیمیایی علیه آفات عمليات يخ آب زمستانه  انجام می دهد.

در راستاي مبارزه بيولوژيكي ، واحد آبياري و حفظ نباتات سازمان با هماهنگي اداره نظارت با جاری کردن آب پای درختان و درختچه ها در دمای سرد که  امكان یخ زدن سطح خاك فراهم شده و مانع از تنفس كرم ها و آفات مي شود ،  اقدام به انجام عمليات يخ آب زمستاني در سه تكرار تا مورخه 23 آذر مي نمايد. به منظور کارآمد کردن یخ آب زمستانی،  ابتدا عملیات کند وکوب در پای درختان و هوادهی ریشه ها انجام می گیرد . این عملیات به از بین بردن لارو و شفیره و یا حشره کامل برخی از آفات به ويژه كرم سفيد ريشه که در داخل خاک وجود دارند کمک می نماید و منجربه كاهش سمپاشي با سموم شيميايي در ساير فصول سال خواهد شد. كه اين امر باعث كاهش آلودگي محيط زيست و عدم آسيب به حشرات مفيد در راستاي مبارزه بيولوژيك مي گردد.

 


 

تعداد نمایش ها (7767)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اداره نظارت بر نگهداري

فراخوان سال 1395

ارزیابی و توانسنجی پیمانکار صلاحیت دار

سازمان پاركها و فضاي سبز اروميه در نظر دارد جهت عمليات نگهداري پاركها و فضاهاي سبز شهري واقع در محدوده شهرداريهاي مناطق پنج گانه و پارك هاي جنگلي و گلمان نسبت به ارزیابی و توانسنجی پیمانکاران داراي صلاحيت (بر مبناي دفترچه پيمان نگهداري فضاي سبز شهري ) اقدام نمايد.


جهت دانلود كليك كنيد


آمار بازدید
دی ان ان