• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

عملیات کاشت فازدوم گلکاری توسط سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه در سطح شهر آغاز شد.

عملیات کاشت فازدوم گلکاری توسط سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه در سطح شهر آغاز شد.

دوشنبه 12 تیر 96

نویسنده: park/یکشنبه, 11 تیر,1396/دسته ها: اخبار, اخبار منطقه 1, اخبار منطقه 2, اخبار منطقه 3, اخبار منطقه 4, اخبار منطقه 5

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه از شروع عملیات کاشت فازدوم گلکاری در پارکها و حاشیه معابر و خیابانهای اصلی شهر با اولویت بندی میادین و بلوارهای اصلی سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه علی شایگان گفت : با توجه به پیش‌بینی بستر گل‌های فصلی در فضای سبز، عملیات گل‌کاری همه‌ساله در سه مرحله در فصول بهار، تابستان و پاییز اجرا می‌شود که وی هدف از این عملیات را زیبا سازی منظر شهری و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان عنوان کرد و ادامه داد : اجرای طرح گلکاری گل‌هاي فصلي که شامل جعفري،سالویا، رعنا زيبا، آهار، شاه پسند، ابري آبي، مارگريت و ناز فصلي  می باشد در بوستان‌ها، ميادين و بلوارهای سطح شهر به طور وسیعی در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان در پایان اعلام نمود: در طرح کاشت گلهای تابستانی سعی شده است تا از گونه های بادوام و با نیاز آبی کم و گل های متنوع و رنگارنگ و سازگار با شرایط آب و هوایی شهرمان استفاده گردد.













 

 

تعداد نمایش ها (8227)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان