• ورود
  • نقشه سایت

پیام تبریک علی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه به مناسبت دهه مبارکه فجر

شنبه 11 بهمن 1399

  • 10 بهمن 1399
  • نویسنده: park
  • تعداد نمایش ها: 2106
  • 0 نظرات
پیام تبریک علی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه به مناسبت دهه مبارکه فجر


به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومی سازمان، علی شایگان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ۲۲بهمن جلوه گاه خیزش دوباره مردان و زنانی است که شعار کلیدی “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” را در همه روزهای بعد از پیروزی انقلاب با عشق سرودند  و  با پیروی از آرمان های بلند امام (ره) و با هدایت و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب ، در مقابله با دسیسه ها و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و تسلیم ‌ناپذیر ایستاده و از حقوق مسلم خویش صیانت می‌کنند.

وی در ادامه بیان نمود: در راستای ارج نهادن به آرمان های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط انقلابی در ایام ا... دهه فجر، سازمان به فضاسازی در کلیه میادین و مسیرهای اصلی  با نصب انواع بنر های انقلابی در سازه های مختلف، ریسه بندی، نورپردازی و چراغانی، همچنین طراحی و ساخت و جانمایی بیش از 50 المان مناسبتی و تعویض ونصب بیش از ۲۰۰ پرچم جمهوری اسلامی و ویژه ده فجر وهمچنین اماده سازی ونصب بیش از 60المان ونوشته نوری در سطح شهر وپخش تیزدر تلویزیونهای شهری اقدام کرده است.
وی در جلسه کارگروه فضاسازی و تزئینات محیط شهری در سازمان، به همین مناسبت افزود: با توجه به ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این ایام ا...، افزون بر میادین و معابر،مسیر راهپیمایی به ‌صورتی ویژه و نمادین طبق سال های قبل آذین‌بندی می شود.
وی در پایان تصریح کرد:  سازمان در طول سال ها همیشه در زمینه پاسداشت و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی  پیشگام بوده‌است و فعالیت با موضوع انقلاب اسلامی در این سازمان محدود به ایام دهه فجر نبوده و نیست. امید آن داریم که همیشه و در همه حال ادامه دهنده راه امام راحل و شهدای گرانقدر بوده و همچنان پرتلاش در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق های روشن حرکت کنیم.

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

گالری تصاویر

آمار بازدید
دی ان ان