• ورود
  • نقشه سایت

آیین نکوداشت و تجلیل از حجت الاسلام حسنی در ارومیه / رونمایی از کتاب سردیس و تمبر یادبود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حجت الاسلام حسنی، نقش ارزنده اي در ایجاد امنیت در آذربایجان غربی ايفا نموده است.

  • 11 آذر 1393
  • نویسنده: park
  • تعداد نمایش ها: 6181
  • 0 نظرات
آیین نکوداشت و تجلیل از حجت الاسلام حسنی در ارومیه / رونمایی از کتاب سردیس و تمبر یادبود.

سه شنبه 11 آذر ماه 1393

 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز  ارومیه، به نقل از سایت شهرداری ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز پنجشنبه در آیین تجلیل و نکوداشت مبارزات حجت الاسلام والمسلمین حسنی که با حضور استاندار آذربايجان غربي، سرلشگر مصطفی ایزدی معاون ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی در ارومیه برگزار شد، افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسنی در راستای ایجاد امنیت در آذربایجان غربی نقش بسیار ارزنده و مهمی داشته اند و معضلات بسیاری را در این خصوص حل کرده اند.

وی اظهار کرد: در قائله نقده، حضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی موجب شد تا این مشکل بزرگ با درایت وی حل و شهر نقده از تهدیدات ضد انقلاب در امان بماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی و بمباران ارومیه نیز، اطلاعیه مهم حجت الاسلام والمسلمین حسنی زمینه ساز ایجاد امنیت در شهر ارومیه شد و مردم با امنیت خاطر برای دور بودن از بمباران های احتمالی رژیم بعث، خانه های خود را ترک کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به روایاتی در خصوص لزوم قدردانی از بزرگان جامعه گفت: بر اساس روایات، تجلیل از این بزرگان، موجب رضايت خداوند متعال است.


وی افزود: امیدواریم بتوانیم از شخصیت والای حجت الاسلام والمسلمین حسنی بیشترین بهره را در استان ببریم.


 

 

 

 

 

 

آیین نکوداشت و تجلیل از حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه در سالن چمران دانشگاه اروميه آغاز شد

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس ارومیه و آذربایجان غربی همراه بود، حجت الاسلام و المسلمين سید رضا تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، آيت الله قريشي نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري، مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، سرلشگر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، معاونين سياسي و امنيتي و برنامه ريزي و اشتغال استاندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین و مدیران شهرداری ارومیه، روحانيون، ائمه جمعه، فرمانداران و مسئولان دستگاههای اجرایی استان حضور داشتند.

حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران شهرستانهای مختلف، روحانیون اهل تشیع و تسنن و همچنین بسیجیان، اصناف و بازاریان و نمایندگان اقشار مختلف مردم در این آیین نکوداشت بسیار قابل توجه بود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه است که بیش از 34 سال در این سمت فعالیت داشت.


حضور در جمع مردم مبارز ارومیه بر علیه رژیم ستمشاهی، مبارزه بی امان با ضدانقلاب در سالهای اول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و حضور چندین ساله به عنوان امام جمعه ارومیه از جمله فعالیتهای حجت الاسلام و المسلمين حسنی در سالهای طولانی گذشته است.

 در این آیین از سالها مبارزه حجت الاسلام حسنی در راستای دفاع از انقلاب اسلامی تجلیل شد.

 

همچنين در اين مراسم، کتاب، سردیس و تمبر یادبود حجت الاسلام غلامرضا حسنی  رونمایی شد.

گفتنی است سردیس حجت الاسلام حسنی به همت شهرداری ارومیه هفته آینده در خیابان حسنی ارومیه نصب می شود.



 

 

 

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

گالری تصاویر

آمار بازدید
دی ان ان