• ورود
  • نقشه سایت

برگزاری دوره آموزشی درختکاری با هدف ارتقاء سطح آگاهی نیروهای اجرایی فضای سبز

دوشنبه 13 آذر 1396

  • 13 آذر 1396
  • نویسنده: park
  • تعداد نمایش ها: 5335
  • 0 نظرات
برگزاری دوره آموزشی درختکاری با هدف  ارتقاء سطح آگاهی نیروهای اجرایی فضای سبز

به گزارش روابط عمومی سازمان رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اظهار داشت: درخت یكی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه ای از تجلیات آفریدگار عالم است.

درختان علاوه بر این که باعث تلطیف هوا می شوند و آلودگی‌ هوا را کاهش می دهند در ایجاد زیبایی منظر شهری ، شور و نشاط در سطح شهر نقش به سزایی دارند فلذا کاشت و حفاظت از درخت امر مهمی است.

مهندس شایگان در ادامه گفت: در این راستا سازمان با اشراف به اهمیت درخت و کاشت اصولی آن اقدام به برگزاری دوره آموزش درختکاری به صورت عملی و تئوری  با هدف ارتقاء سطح آگاهی نیروهای اجرایی فضای سبز شهری  برای توسعه پایدار فضای سبز شهری و دست یافتن به نقطه مطلوب نمود

شایگان تصریح کرد: آموزش و بالا بردن سطح آگاهی کارکنان حوزه فضای سبز شهری به گسترش و حفظ فضاهای سبز پایدار کمک می کند و برپایی این کلاسهای آموزشی امری ضروری است که می تواند اطلاعات نوین را به نیروهای این حوزه انتقال دهد و حس آنها را در قبال فضای سبز شهری و داشتن روحیه مسوولیت پذیری در برابر کاشت و نگهداری درختان و بالا بردن سرانه فضای سبز پایدارشهری، تقویت کند.

وی در پایان اعلام نمود: همه این عوامل سبب می شود که برای درختان به عنوان موجودی زنده و با ارزش احترام قائل شویم و حفاظت و کاشت آن ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم. کاشت یک درخت می تواند شروع کننده یک جنگل باشد. 

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
5/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

گالری تصاویر

آمار بازدید
دی ان ان