• ورود
  • نقشه سایت

حضور موفق شهرداری ارومیه در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

  • 7 اسفند 1393
  • نویسنده: پشتیبانی
  • تعداد نمایش ها: 5916
  • 0 نظرات
حضور موفق شهرداری ارومیه در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی سازمان پاركها و فضاي سبز به نقل از سايت شهرداری ارومیه؛ شهرداري اروميه  با حضور در چهارمین نمایشگاه جامع خدمات شهری و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از سوی سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای سراسر کشور در سه حوزه موفق به کسب مقام برتر کشوری و دریافت لوح و تندیس نمایشگاه شد.

 

به گزارش سایت شهرداری ارومیه و به نقل از مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، شهرداری ارومیه همچون سالهای گذشته در این نمایشگاه شرکت نموده و عملکرد و دستاوردهای این سازمان را در سال جاری به معرض دید عموم قرار داد.

ناصر رکاب عنوان کرد: با توجه به اینکه سازمان شهرداریها و دهیاریهای سراسر کشور براساس شاخص هایی که برای شهرداری تعریف می کند نسبت به ارزیابی آنها در مدت برگزاری نمایشگاه اقدام می نماید لذا این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا شهرداری ارومیه توانمندی های خود را به منصه ظهور برساند و خود را با استانداردهای تعریف شده ارزیابی کرده و بسنجد.

وی افزود: حضور شرکت ها، سازندگان و کارخانجات که محصولات تولیدی آنها مرتبط با شهرداری می باشد فرصت بسیار مناسبی است تا شهرداری ها با آخرین تکنولوژی های روز دنیا آشنا شوند.

رکاب اظهار داشت: تا کنون شرکتهای تولید کننده محصولات مرتبط با شهرداری از غرفه شهرداری ارومیه بازدید کرده و از نزدیک با امکانات و تجهیزات سازمان آشنا شدند.

ایشان ادامه داد: غرفه شهرداری ارومیه با استقبال خوب بازدید کنندگان روبرو بوده و کارشناسان شهرداری به ارائه توضیحات تخصصی برای بازدید کنندگان پرداختند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه در رابطه با مزایای حضور در چنین نمایشگاههایی گفت: بدلیل حضور کارخانجات و شهرداریها بطور همزمان در این رویداد، فرصت بسیار مناسبی پیش می آید تا شهرداریها بی واسطه نسبت به ارزیابی شرکتها و خرید مستقیم از آنها اقدام نمایند.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه با همت و همکاری کارشناسان سختکوش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه برگزار شد.

 



 

 

 

 

 

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

گالری تصاویر

آمار بازدید
دی ان ان