• ورود
  • نقشه سایت

مراسم گرامیداشت هفته درختکاری

سه شنبه 22 اسفند 1396

  • 22 اسفند 1396
  • نویسنده: park
  • تعداد نمایش ها: 6707
  • 0 نظرات
مراسم گرامیداشت هفته درختکاری

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی سازمان ،علی شایگان عنوان کرد: ما از مردم دعوت می کنیم که برای درختکاری همکاری کنند و از آنجایی که  درختکاری  جزو الویت  برنامه های سازمان است، مشارکت هایی با تعداد قابل توجهی از نهادها ، مراکز خدماتی ، انجمن ها ، تشکل های مردمی و.... را برای کاشت نهال داشته ایم.

وی ضمن اشاره به کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری بیان کرد: کاشت نهال یکی از راههای توسعه فضای سبز است که امسال سازمان با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و اکولوژیکی اقدام به تولید و کاشت گونه های بومی منطقه با نیاز آبی کم را بصورت ویژه و با حجم گسترده تری در دستور کار خود قرار داده و خواستار مشارکت همگان در راستای فرهنگ سازی و تشویق از شهروندان  برای کاشت نهال شدند.

وی درباره اهمیت درختان در شهر گفت : درختان علاوه بر اینکه کیفیت هوا را افزایش داده و آلودگی هوا را کاهش می دهند تولید اکسیژن کرده و همچنین کارآیی زیبایی شناختی نیز دارند و درختان مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب سلامت روح و روان شهروندان می باشد.

وی ادامه داد همه این عوامل سبب می شود که برای درختان به عنوان موجودی با ارزش احترام قائل شویم و حفاظت از آنها را در الویت برنامه های خود قرار دهیم.

وی در پایان با اشاره به مراسم گرامیداشت هفته درختکاری در روز 21 اسفند ماه که با حضور رئیس و اعضای محترم شورای شهر، شهردار،جمعی از فرماندهان نظامی ، انتظامی ، مدیران شهری و استقبال پر شور شهروندان و اصحاب رسانه در محدوده در نظر گرفته شده واقع در شهرک بهداری انتهای خیابان صدرا به تشریح اهم برنامه ها واقدامات انجام یافته دراین خصوص پرداختند.

شایگان در پایان با اشاره به اهداف ذکر شده فوق عنوان نمودند که این نهضت در طول سال ادامه خواهد یافت و از تمامی ارگان ها  ، سازمان ها ، تشکل ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی ، شهروندان و ..... تقاضای مشارکت در این نهضت را خواستار شد و قول هر گونه همکاری و مساعدت کامل سازمان  در این زمینه را اعلام نمودند.

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

گالری تصاویر

آمار بازدید
دی ان ان