• ورود
  • نقشه سایت

گامهای بلند سازمان در رسیدن به خودکفایی و کاهش هزینه ها

شنبه 22 خرداد 1400

  • 21 خرداد 1400
  • نویسنده: park
  • تعداد نمایش ها: 1733
  • 0 نظرات
گامهای بلند سازمان در رسیدن به خودکفایی و کاهش هزینه ها

 تمجیدی با اعلام خبر گام های بلند سازمان در رسیدن به خودکفایی و کاهش هزینه های سازمان در همه زمینه ها افزود:

در راستای فرایند مکان سازی جهت حفظ زیبایی ظاهری شهر، سازمان سیما، منظر در زمینه طراحی و ساخت المانهای مناسبتی در هر زمان تلاش های بسیارو چشمگیری کرده است .

رئیس سازمان در ادامه گفت:

سازمان در حوزه مبلمان شهری، نور پردازی، نماها و مجسمه سازی – آذین بندی و غیره با هدف رسیدن به خودکفایی کامل گام های اساسی برداشته و ساخت و نصب اکثر مبلمان شهری، تندیس ها و المانهای مورد نیاز در سطح شهر با کمترین هزینه و با استفاده از ضایعات المانهای قبلی توسط تلاشگران و همکاران بنده در حوزه معاونت زیبا سازی انجام می گیرد که از کیفیت بالا و ماندگاری بیشتری برخوردار است.

وی در ادامه افزود:

مبلمان شهری نقش بسیارموثری در ارتقای کیفی منظر شهری دارد و مجسمه های شهری به عنوان المان و احجام به یاد ماندنی بیشتر در ذهن مردم و شهروندان عزیز جای گرفته و موجب ثبت خاطراتی ارزشمند می شوند.

تمجیدی در پایان گفت:

علی رغم تلاش مدیریت شهری در زیباسازی  و منظر شهری متاسفانه افرادی مبادرت به آسیب رساندن به مبلمان شهری می کنند که این موضوع بی اعتنایی به مقررات اجتماعی و نادیده گرفتن حقوق سایر شهروندان است.

دیوار نوشته ها، خسارت به چراغ های روشنایی، نیمکتها و سطل های زباله در پارکها و سایر نقاط شهر و آسیب رساندن به المانها و سرویس های بهداشتی از جمله مشکلاتی است که مدیریت شهری هزینه سنگین بابت اصلاح و ترمیم و بهسازی آن پرداخت می کند. هزینه ای که در حقیقت از جیب عموم شهروندان است و می شد صرف دوباره کاری امور نگردد.

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
4/0

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

گالری تصاویر

آمار بازدید
دی ان ان