• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

فضای گوللر باغی  با نصب 115 المان گل عطر آکین شده است

فضای گوللر باغی با نصب 115 المان گل عطر آکین شده است

سه شنبه 10 اردیبهشت 1398

نویسنده: park/ﺳﻪشنبه, 10 اردیبهشت,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
3/0

به گزارش ارتباطات و روابط عمومی سازمان، علی شایگان با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره گلها ، بیان کرد:  این جشنواره از12   لغایت 15 اردیبهشت ماه با هدف ايجاد شورو نشاط اجتماعي،  جذب گردشگر و معرفی ارومیه به عنوان شهر بین الملل، ارج نهادن و تبيين اهمیت گل در فضای شهري و ترویج فرهنگ نگهداري از گل ها میزبان شهروندان و گردشگران است.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره گل ها در گوللر باغی، عنوان کرد: امسال فضای گوللر باغی  با کاشت500 هزار بوته گل  از 40 نوع  گونه گیاهی عطر آگین و بهاری می شود.
شایگان با بیان اینکه در هفتمین جشنواره گل ها المان های مناسبتی  در گوللر باغی تعبیه شده است ، بیان کرد:  115 المان مناسبتی و ترکیبی از گل ها چون المان کلبه گل و همچنین المان های ارومیه 2020 در محوطه برگزاری جشنواره نصب شده  است.
وی از اختصاص غرفه های تخصصی گل در محل برگزاری جشنواره  گلها خبر داد و عنوان کرد:  در غرفه های تخصصی گل با حضور کارشناسان متخصص گیاه شناسی  نسبت به معرفی انواع گل و همچنین آموزش های لازم در خصوص نحوه کاشت  و نگهداری گل اقدام می شود. 
شایگان به دایر بودن غرفه های از گل با حضور تولید کنندگان برتر گل در محل جشنواره اشاره کرد و گفت:  با هدف ایجاد رقابت و شناساندن ارومیه به عنوان قطب پرورش گل و صادارت آن، تولید کنندگان نسبت به عرضه و معرفی گل می پردازند.
 وی اظهار کرد: جشنواره  گل ها کاملا به صورت خودکفا و از محصولات بومی خود شهرداری برای زیبا سازی فضای جشنواره چون کاشت انواع گل ها استفاده شده است .
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با بیان اینکه در جشنواره گلها، المان های مختلف نصب شده است، بیان کرد:  در نهمین جشنواره گل ها در گوللر باغی المان والیبال رونمایی می شود.
وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری جشنواره گل ها در گوللر باغی در پارک ها صفا، ساعت و استقلال نیز با برگزاری جشنواره عطر گل های بهاری به مشام می رسد، اعلام کرد:  تمبر یادبود نهمین جشنواره گل ها همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه رونمایی می شود.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  شركت براي عموم شهروندان و گردشگران از محل برگزاري جشنواره گل ها در پارک  گوللر باغی آزاد است و بازديد كنند گان مي توانند همه روز از 12 لغایت  15 اردیبهشت ماه از  محل برگزاري جشنواره بازديد کنند

تعداد نمایش ها (6091)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان