• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

نصب 20 المان ویژه ماه محرم در ارومیه

نصب 20 المان ویژه ماه محرم در ارومیه

دوشنبه 11 شهریور 1398

نویسنده: park/یکشنبه, 10 شهریور,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: با فرا رسیدن ماه محرم بیش از 20 المان با طرح‌های مختلف و همچنین سازه‌های مناسبتی در شهر ارومیه نصب شده است.

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان؛ علی شایگان با اشاره به  المان‌های نصب شده ویژه ماه محرم در شهر ارومیه اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه محرم المان‌های مناسبتی و ویژه ماه محرم به تعداد بیش از 20 المان در سطح شهر ارومیه نصب شده است.

وی افزود: المان‌های ویژه ماه محرم با عنوان یا حسین(ع)، علمدار کربلا، پلاک‌های یاحسین، المان خیمه‌های دشت کربلا،  ظهر عاشورا، شمع، تقویم و سایر المان‌های دیگر در مناطق مختلف شهر ارومیه نصب شده است.

شایگان ادامه داد:  نزدیک به 70 سازه‌ و بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر ارومیه نصب شده و همچنین در پل‌های عابر پیاده نیز به طول 400 متر مربع بنر با موضوع ماه محرم اجرا شده است.

وی عنوان کرد: در تلویزیون‌های نصب شده در سطح شهر ارومیه نیز کلیپ‌های ویژه ماه محرم پخش می‌شود.

شایگان ادامه داد: در کل میادین اصلی سطح شهر ارومیه کتیبه و ریسه‌های ویژه ماه محرم نصب شده همچنین در خیابان امینی نیز 30 عدد سازه به همراه ریسه‌های ماه محرم به صورت ویژه نصب می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: در 58 مسجد و هیئت مذهبی شهر نیز کتیبه، ریسه و پروژکتور  توزیع شده است و شهر برای برپایی مراسمات سوگواری حضرت امام حسین (ع) آماده شده است.
 

تعداد نمایش ها (5261)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان