• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

اخبار اداره نظارت بر توسعه

رخت نوروزی بر قامت ارومیه

رخت نوروزی بر قامت ارومیه

چهارشنبه 8 فروردین 1403

نویسنده: park/چهارشنبه, 08 فروردین,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: این سازمان به مناسبت ایام نوروز سه میلیون بوته انواع گل را تولید و در سطح شهر کاشته است.

علی شایگان با اشاره به گلکاری‌های ویژه در طرح گل همچنین طرح‌های متفاوت، افزود: طراحی و جانمایی ۲۵۰ عدد گلدان چوبی از سوی این سازمان در سطح شهر انجام شده است.

وی عنوان کرد: تمامی پارک‌ها از نظر نظافت کلی، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها قبل از نوروز آماده استقبال از مسافران شد و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز نظارت مستمر بر این موارد به طور جدی ادامه خواهد داشت.

شایگان با اشاره به طراحی، ساخت و جانمایی ۳۰۰ عدد انواع المان در سطح مناطق ۵ گانه، تصریح کرد: رسیدگی به سیستم روشنایی پارک‌ها و رفع ایراد از تمامی پارک‌ها و آماده سازی مبلمان شهری بوستان‌های شهری برای حضور شهروندان در ساعات بعد از افطار از جمله سایر اقدامات سازمان است.

وی ادامه داد: راه اندازی بیش از ۴۰ عدد آبخوری و آبسردکن، آذین بندی و فضاسازی میادین اصلی شهر با ریسه‌های رنگی، نصب بیش از ۲۵۰ عدد پرچم مناسبتی در سطح شهر و پاکسازی دیوارهای بدمنظر به متراژ بیش از ۶۰ هزار متر مربع هم از جمله مواردی بود که قبل از سال جدید  انجام شد.

شایگان عنوان کرد: با هدف استقبال از مسافران نوروزی نیز نصب بیش از ۵۰۰ متر مربع بنر ورود بهار و خوشامدگویی، پخش تیزر از سه تلویزیون شهری، رنگ آمیزی و راه اندازی ۶ عدد آبنمای میادین اصلی شهر و ۱۰ عدد آبنمای مینیاتوری در سطح شهر و رنگ آمیزی بیش از ۱۰۰ کیلومتر جدول نیز از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه انجام گرفته است.
 

تعداد نمایش ها (258)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان