• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

دهکده ساحلی چی چست

برگزاری دوره آموزشی درختکاری با هدف  ارتقاء سطح آگاهی نیروهای اجرایی فضای سبز

برگزاری دوره آموزشی درختکاری با هدف ارتقاء سطح آگاهی نیروهای اجرایی فضای سبز

دوشنبه 13 آذر 1396

نویسنده: park/دوشنبه, 13 آذر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اظهار داشت: درخت یكی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه ای از تجلیات آفریدگار عالم است.

درختان علاوه بر این که باعث تلطیف هوا می شوند و آلودگی‌ هوا را کاهش می دهند در ایجاد زیبایی منظر شهری ، شور و نشاط در سطح شهر نقش به سزایی دارند فلذا کاشت و حفاظت از درخت امر مهمی است.

مهندس شایگان در ادامه گفت: در این راستا سازمان با اشراف به اهمیت درخت و کاشت اصولی آن اقدام به برگزاری دوره آموزش درختکاری به صورت عملی و تئوری  با هدف ارتقاء سطح آگاهی نیروهای اجرایی فضای سبز شهری  برای توسعه پایدار فضای سبز شهری و دست یافتن به نقطه مطلوب نمود

شایگان تصریح کرد: آموزش و بالا بردن سطح آگاهی کارکنان حوزه فضای سبز شهری به گسترش و حفظ فضاهای سبز پایدار کمک می کند و برپایی این کلاسهای آموزشی امری ضروری است که می تواند اطلاعات نوین را به نیروهای این حوزه انتقال دهد و حس آنها را در قبال فضای سبز شهری و داشتن روحیه مسوولیت پذیری در برابر کاشت و نگهداری درختان و بالا بردن سرانه فضای سبز پایدارشهری، تقویت کند.

وی در پایان اعلام نمود: همه این عوامل سبب می شود که برای درختان به عنوان موجودی زنده و با ارزش احترام قائل شویم و حفاظت و کاشت آن ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم. کاشت یک درخت می تواند شروع کننده یک جنگل باشد. 

تعداد نمایش ها (5778)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان