• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

دهکده ساحلی چی چست

برگزاری هفتمین جشنواره گل ها در دهکده ساحلی چیچست

برگزاری هفتمین جشنواره گل ها در دهکده ساحلی چیچست

چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396

نویسنده: park/ﺳﻪشنبه, 12 اردیبهشت,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه مهندس علی شایگان اذعان داشت: جشنواره  گل  از جمله پر مخاطب‌ترین جشنواره های برگزار شده است که تأثیر مثبت فرهنگی و اجتماعی و افزایش روحیه ،نشاط  و شادابی  بین همشهریان را به دنبال دارد که نقش موثری در ترویج فرهنگ کاشت گل و گیاه داشته است. سازمان در این دوره با خلاقیت ، ابتکار ، و استفاده از طرح های زیبا همانند چتر های رنگی ، تونل باران مصنوعی و المان های مزین با گل در طرح های کروی ، کلبه و قایق بادی و طرح های بسیار جذاب از فرش های گل و فرش لاله جلوه ای خاص و مناظری دیدنی و منحصر به فرد در دهکده ساحلی چیچست خلق کرد.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان مجرب در محل جشنواره در غرفه های سازمان پارک ها و فضای سبز، نحوه نگهداری انواع گلهای آپارتمانی ، تزئینی دایمی ، فصلی و همچنین روش های مبارزه با آفات و بیماری های گیاهی ، طراحی منظر و حفظ و گسترش فضای سبز  به بازدیدکنندگان و علاقه مندان شرح داده می شود و بروشور تهیه شده در خصوص نکاتی برای نگهداری فضای سبز در منزل و شرایط سالم ماندن گیاهان آپارتمانی و همچنین فواید و ارزشهای درختان و اهمیت و توصیه های نگهداری فضای سبز شهری در غرفه های سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه عرضه و در اختیار بازدید کنندگان و میهمانان قرار می گیرد.

مهندس شایگان در ادامه مطلب بیان نمود: هفتمین جشنواره  گل و گیاه از روز شنبه 9 اردیبهشت آغاز به کار نموده و تا روز جمعه 15 اردیبهشت ماه تمدید گردید تا پذیرای همشهریان عزیزوبازدید کنندگان محترم باشد.

مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز در پایان گفت: امیدواریم برگزاری جشنواره هایی از این قبیل، منجربه ایجاد بسترهای مناسبتر برای توسعه فضاهای سبز شهری، حفظ و نگهداری فضاهای سبز سطح شهر با مشارکت مردمی شده ومنشاء خدمات گسترده برای رونق روزافزون بازار گل و گیاه و ارتقاء جایگاه محیط زیست و ایجاد هوایی سالم در شهرمان باشیم.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد نمایش ها (7934)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان