• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

دهکده ساحلی چی چست

تجلیل رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه از زحمات علی شایگان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه

تجلیل رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه از زحمات علی شایگان رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه

چهارشنبه 18 بهمن 1396

نویسنده: park/ﺳﻪشنبه, 17 بهمن,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومی سازمان: حاج آقا نوروزی نژاد (رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه)با حضور در محل سازمان با علی شایگان (رئیس سازمان) دیدار نمود.

در این جلسه علی شایگان که از فعالان عرصه نماز بوده و نماز را سرلوحه زندگی و راه رسیدن به کمال و اصلاح و تربیت خود و سازمان می دانند با اهدا لوح سپاس و شایسته تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

حاج آقا نوروزی نژاد با بیان اینکه: تلاش ما این است که آثار تربیتی نماز و مفاهیم قرآنی به اساس تعالیم تربیتی و محور توسعه و ارتقا معنوی اسلامی مبدل گشته و این سازمان با توجه و اهتمام و اراده جمعی ، به توفیقات ارزشمندی دست یابد.

در پایان مهندس شایگان یادآور شدند: در کنار برخی فعالیت های ترویجی،تبلیغی، آموزشی ،تجهیز نمازخانه و بازدید و نظارت بر کیفیت نماز و نمازخانه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ، همه روزه بجز ایام تعطیل نماز جماعت با حضور روحانی و استقبال پرشور پرسنل سازمان برگزار می گردد.. امید است با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن نماز به آرمان های تربیتی و ارتقا معنویات در سازمان گامی هر چند کوچک برداشته باشیم.

تعداد نمایش ها (6694)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان