• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

دهکده ساحلی چی چست

زیبایی منظر شهری و ایجاد فضای نشاط آور با مرحله سوم کاشت گلهای رنگارنگ فصلی

زیبایی منظر شهری و ایجاد فضای نشاط آور با مرحله سوم کاشت گلهای رنگارنگ فصلی

شنبه 5 تیر 1400

نویسنده: park/جمعه, 04 تیر,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بهمن تمجیدی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ارومیه از آغاز مرحله سوم کاشت گلهای فصلی در سطح شهر خبر داد.

کاشت گلهای فصلی در معابر، بلوارها، پارکها و میادین توسط سفیران سر سبزی با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا، فضایی شاد و روح بخش در سطح شهر یکی دیگر از وظایف سازمان است که علایق و سلایق شهروندان یکی از نکات مورد توجه سازمان بوده و با توجه به اینکه بخش عمده مطالبات مردم مربوط به زیبا سازی منظر شهری و چهره آرایی شهر است، تمام تلاشمان در راستای افزایش طراوت، شادابی و سر سبزی در جای جای شهرعلی الخصوص مناطق کم برخورداربوده و ارتقاء کیفیت فعالیتها و رضایتمندی شهروندان بطور مستمر در دستور کار سازمان قرار دارد.

تمجیدی افزود: در اوایل بهار سال جاری در مرحله اول گلکاری با کاشت بیش از ۳/۰۰۰/۰۰۰  میلیون بوته انواع گل بنفشه – مینا چمنی – شببو و ... و در مرحله دوم گلکاری نیز حدود ۲/۰۰۰/۰۰۰ بوته از انواع گلهای فصلی شامل سالویا ، اطلسی ، مارگاریت و ... کاشت گردید و هم اکنون نیز مرحله سوم گلکاری توسط سبزبان همیشه سختکوش سازمان در حال انجام میباشد .

تعداد نمایش ها (2176)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان