• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

دهکده ساحلی چی چست

عملیات  تعویض گل های بهاره توسط سازمان  پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه در سطح شهر آغاز شد.

عملیات تعویض گل های بهاره توسط سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه در سطح شهر آغاز شد.

سه شنبه 16 خرداد 96

نویسنده: park/ﺳﻪشنبه, 16 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه از شروع عملیات تعویض گل های  بهاره در بسترهای فضای سبز شهر علی الخصوص پارکها و حاشیه معابر و خیابانهای اصلی شهر با اولویت بندی میادین و بلوارهای اصلی سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه علی شایگان هدف از این عملیات را زیبا سازی منظر شهری و ایجاد شور و نشاط بین شهروندان عنوان کرد و ادامه داد : اجرای طرح گلکاری و تعویض گل های معابر ، میادین و بلوارهای سطح شهر به طور وسیعی در حال انجام است .

مدیر عامل سازمان با اشاره به این مطلب گفت : در طرح تعویض گل های فصلی سعی شده است تا از گونه های بادوام و با نیاز آبی کم و گل های متنوع و رنگارنگ و سازگار با شرایط آب و هوایی شهرمان استفاده گردد.

مدیر عامل سازمان در پایان اعلام نمود : لکه گیری بسترهای چمن کاری ، واکاری نهال ها و درختچه ها و فرم دهی درختچه ها و سایر فعالیتهای لازم در زمینه زیبا سازی فضای سبز شهری از دیگر برنامه های سازمان پارکها و فضای سبز می باشد.

تعداد نمایش ها (7107)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان