• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

دهکده ساحلی چی چست

نشست رئیس سازمان  ، رئیس محترم دانشکده کشاورزی نازلو  و اعضا ء هیئت علمی دانشکده  به منظور تبادل نظرات

نشست رئیس سازمان ، رئیس محترم دانشکده کشاورزی نازلو و اعضا ء هیئت علمی دانشکده به منظور تبادل نظرات

شنبه 14 بهمن 1396

نویسنده: park/شنبه, 14 بهمن,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه جلسه ای باحضور علی شایگان(رئیس سازمان)، ریاست دانشکده کشاورزی نازلو و اعضا ء هیئت علمی دانشکده به منظور بررسی راهکارهای جلب مشارکت اعضای هیئت علمی و استفاده از نظرات اساتید دانشگاه و تجربیات اجرایی سازمان جهت اجرای پروژه های تحقیقاتی و علمی نمودن فعالیتها و پروژه های اجرایی سازمان برگزار شد. 

در این جلسه، طرفین ضمن تأکید بر لزوم تحکیم و توسعه روابط فی مابین، به بررسی راه‌ های بهبود همکاری‌ ها پرداخته و انتظارات متقابل از یکدیگر جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌ های دو طرف مورد بحث و بررسی قرار دادند.

اهم موضوعات مورد بحث در این جلسه به شرح ذیل بیان شد:

  1. تنوع در تولید و کاشت گل های فصلی با مد نظر قرار دادن گونه های کم مصرف آبی ،تولید چمن مقاوم به کم آبی و سازگار با اقلیم منطقه،بحث شناسایی و تولید گونه های کم مصرف و مقاوم به خشکی ،مثمره و غیر مثمره با رویکرد اقتصادی و در آمد زایی برای سازمان،استفاده از تحقیقات اساتید دانشگاهی در خصوص جایگزینی نمک پاشی زمستانه و به حداقل رساندن خسارات به گیاهان و درختان فضای سبز شهری،مشاوره و کمک در طراحی باغات آروماتیک – دارویی و گیاهشناسی و کمک در جمع آوری گونه های گیاهی،
  2. احداث باغ بتانیک و گیاهشناسی،طراحی دستگاههای تزریق (بیولیفت) توسط واحد ماشین آلات ،تشکیل اتاق فکربا استفاده از پتانسیل اعضا ء هیئت علمی دانشگاه در پروژه های فضای سبز ،بومی سازی مطالعات انجام شده داخلی و خارجی مرتبط با اهداف سازمان

 مهندس شایگان با هدف انجام تحقیقات مفید - تشکیل اتاق های فکر جهت تصمیم گیری بهتر در مسائل مهم پژوهشی ، تشکیل شرکت های دانش بنیان ،توجه بیشتر به قطب های علمی و فعال شدن مراکز ارتباط با فضای سبز در دانشگاه را مهم و از ضروریات بیان کرد و زمینه سازی و فراهم آوردن این بستر را فی مابین دانشگاه و سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری را از الویت های برنامه ها و فعالیت های سازمان عنوان نمود.

 

 

تعداد نمایش ها (5350)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان