• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

انجام عملیات هرس زمستانه در سطح شهر

انجام عملیات هرس زمستانه در سطح شهر

پنجشنبه 21 دی 1396

نویسنده: park/چهارشنبه, 20 دی,1396/دسته ها: اخبار, اخبار منطقه 1, اخبار منطقه 2, اخبار منطقه 3, اخبار منطقه 4, اخبار منطقه 5

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان مهندس علی شایگان اظهار داشت: عملیات هرس  در راستای باز پیرایی و فرم دهی درختچه ها انجام می گیرد چرا که در زیبایی منظر شهری و رشد بهتر آنها اهمیت دارد.

مهندس شایگان با تاکید بر اینکه حفظ و نگهداری از پوشش گیاهی شهری از اولویت های این سازمان است گفت: برقراری توازن بین اندام‌های هوایی و زیرزمینی، و ایجاد نمای بصری زیبا و محیطی بانشاط و  ایجاد دید کافی در تقاطع‌های معابر اصلی و فرعی از اهداف اجرای عملیات هرس درختان و درختچه ها است.

وی محدود کردن رشد و کوتاه کردن ارتفاع درختچه را برای تسهیل در عملیات سم پاشی، جوان سازی، حذف شاخه های خشک، آفت زده و بیمار، ایجاد شرایط مناسب برای ورود نور و هوا به درون شاخه ها  را از دیگر اهداف این عملیات برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه در انجام عملیات هرس نوع گیاه،سن ،موقعیت ، سلامت، فرم اولیه و شدت میزان هرس مورد توجه قرار می گیرد، اظهار داشت: این اقدام به طور هماهنگ و در تمامی مناطق شهر با رعایت نکات علمی و به صورت کارشناسی توسط افراد مجرب و آموزش دیده انجام می شود.

تعداد نمایش ها (7872)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان