• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

" شور و شوق ورزشگاه در همه جای ارومیه "

" شور و شوق ورزشگاه در همه جای ارومیه "

یک شنبه 26 خرداد 1398

نویسنده: park/یکشنبه, 26 خرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری، ریاست سازمان در راستای تلاش حداکثری  سازمان مطبوعش در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر لیگ ملت‌های والیبال 2019 در شهر ارومیه  گفت : پرسنل متعهد و تلاشگر سازمان تمام توان و تخصص خود را  برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل جهت برگزاری مسابقات نموده تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.
  علی شایگان ادامه داد: هزاران عاشق والیبال در ارومیه که با محدودیت ظرفیت در سالن غدیر ارومیه موفق به دریافت بلیط نشده اند، با تدبیر و درایت این سازمان و از طریق نصب تلویزیونهای بزرگ شهری در بوستانها و معابر شهری ، دیدار ایران و کانادا را دنبال کردند.
    وی تصریح کرد: این تلویزیون‌ها در راستای استفاده هرچه بهتر شهروندان ارومیه‌ای از میزبانی این رقابت‌ها و همچنین تماشای جمعی دیدارهای این لیگ، در نقاط مختلف شهر تعبیه شده است.
    ایشان با تاکید به لزوم پخش زنده مسابقات از تلویزیون های شهری و استقبال کم نظیر مردم از این طرح،  ادامه داد: در شهری که همه مردم آن عاشق و شیفته ورزش والیبال هستند وجود چنین برنامه هایی بسیار لازم بوده و  تماشای بازی در محیط باز با حضور جمع کثیری از عاشقان والیبال بسیار دلچسب و لذت بخش می باشد.
    وی با اشاره به اینکه پخش رقابت های والیبال از تلویزیون های شهری برای اولین بار اتفاق می افتد، بیان کرد: این کار بی نظیر باعث شد تا شهروندان به همراه خانواده برای دیدن این رقابت ها در محلهای نمایش در پارک های شهر جمع شده و خاطرات زیبایی را برای خودو خانواده شان ثبت نموده و از دیدن بازی ها لذت ببرند.
   رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در پایان ضمن اظهار خوشحالی از رضایت و استقبال بی نظیر شهروندان از این طرح ، بیان کرد: پخش مستقیم دیدارهای هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال در تلویزیون‌های شهری با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارج نهادن به خواسته مردم انجام می شود و امیدواریم امسال نیز با هدف رضایت هرچه بیشتر هموطنان عزیزمان بهترین عملکرد را دراین مسابقات ارائه دهیم و با میزبانی شایسته خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان برجا بگذاریم.
 

تعداد نمایش ها (4940)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان