• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

لبخند زیبای بهار با کاشت انواع گلهای فصلی در معابر و فضاهای سبز شهری

لبخند زیبای بهار با کاشت انواع گلهای فصلی در معابر و فضاهای سبز شهری

شنبه 24 فروردین 1398

نویسنده: park/جمعه, 23 فروردین,1398/دسته ها: اخبار, اخبار منطقه 1, اخبار منطقه 2, اخبار منطقه 3, اخبار منطقه 4, اخبار منطقه 5

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی رئیس سازمان بیان نمود:برای ایجاد محیط شهری مناسب و آرام  و ایجاد  نشاط در بین شهروندان سازمان اقدام به کاشت انواع گل های فصلی و دائمی در میادین ، بلوارها و پارک های سطح شهر نموده است.

در حاشیه بازدید رئیس سازمان از عملیات گل کاری ، زیبا سازی منظر شهری را بسیار تاثیرگذار در ایجاد روحیه نشاط و سلامت شهروندان دانست و افزود : در طول چند ماه آینده با کاشت گل های فصلی و دائمی در سطح شهر و معابر بر زیبایی بصری شهر به میزان قابل توجهی اضافه خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت : تمام گل های کاشته شده توسط واحد تولیدات سازمان  تولید شده و علاوه برایجاد زیبایی منظر شهری، خودکفایی وکاهش هزینه های خرید گل در راستای رونق تولید گام های اساسی برداشته شده است.

شایگان در پایان بیان نمود: ،تمام تلاش سازمان در راستای افزایش طراوت، شادابی و سرسبزی در جای جای شهر می باشد و ارتقای کیفیت فعالیت ها و رضایتمندی شهروندان به طور مستمر در دستور کار سازمان قرار دارد و با یاری خدا امیدواریم با تعامل و همکاری شهروندان با سازمان،   محیطی سالم و زیبا  را برای شهرمان به ارمغان آوریم.

تعداد نمایش ها (7859)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان