• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

اخبار منطقه چهار

بازدید میدانی رئیس سازمان از انواع گل های فصلی تولید شده در نهالستان دیگاله

بازدید میدانی رئیس سازمان از انواع گل های فصلی تولید شده در نهالستان دیگاله

سه شنبه 21 دی 1400

نویسنده: park/دوشنبه, 20 دی,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

 


 به گزارش امور ارتباطات  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه؛  علی شایگان در بازدید میدانی از نهالستان تولید و تکثیر اقلام گیاهی در دیگاله بیان کرد : در حال حاضر با تلاش  همکاران، تعداد ۴ میلیون بوته انواع نشاهای فصلی شامل  شب بو، قرنفل، بنفشه، میخک، عسلی، گل میمون، همیشه بهار، اطلسی و کوکب بذری تولید شده است.

وی افزود: همچنین  تعداد ۳۰۰ هزار بوته انواع درخت و درختچه ی مقاوم به کم آبی و سازگار به اقلیم شهر ارومیه به روش قلمه زنی با هدف خودکفائی در تولید و هزینه ها  در دست تولید و تکثیر است.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه در ادامه اظهار کرد:  همچنین ساخت و جانمایی باکس های چوبی با طرح های زیبا و جدید جهت گلکاری با هدف ایجاد زیبائی های بصری در واحد نجاری سازمان در دست تولید و آماده سازی جهت انتقال به شهر و استقبال از بهار است.

 وی کاشت گل و نهال در سطح شهر  را یک ضرورت دانست و گفت:   تمام توان تلاش بر آن معطوف شده که با ایجاد فضاهای سبز شهری و گل کاری در سطح مناطق ۵گانه شهری نشاط و شادابی را بین شهروندان رقم بزنیم .

تعداد نمایش ها (1508)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان