• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

اخبار منطقه 5

رخت نوروزی بر قامت ارومیه

چهارشنبه 8 فروردین 1403

  • 8 فروردین 1403
  • نویسنده: park
  • تعداد نمایش ها: 225
  • 0 نظرات
رخت نوروزی بر قامت ارومیه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: این سازمان به مناسبت ایام نوروز سه میلیون بوته انواع گل را تولید و در سطح شهر کاشته است.

علی شایگان با اشاره به گلکاری‌های ویژه در طرح گل همچنین طرح‌های متفاوت، افزود: طراحی و جانمایی ۲۵۰ عدد گلدان چوبی از سوی این سازمان در سطح شهر انجام شده است.

وی عنوان کرد: تمامی پارک‌ها از نظر نظافت کلی، تجهیز سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها قبل از نوروز آماده استقبال از مسافران شد و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز نظارت مستمر بر این موارد به طور جدی ادامه خواهد داشت.

شایگان با اشاره به طراحی، ساخت و جانمایی ۳۰۰ عدد انواع المان در سطح مناطق ۵ گانه، تصریح کرد: رسیدگی به سیستم روشنایی پارک‌ها و رفع ایراد از تمامی پارک‌ها و آماده سازی مبلمان شهری بوستان‌های شهری برای حضور شهروندان در ساعات بعد از افطار از جمله سایر اقدامات سازمان است.

وی ادامه داد: راه اندازی بیش از ۴۰ عدد آبخوری و آبسردکن، آذین بندی و فضاسازی میادین اصلی شهر با ریسه‌های رنگی، نصب بیش از ۲۵۰ عدد پرچم مناسبتی در سطح شهر و پاکسازی دیوارهای بدمنظر به متراژ بیش از ۶۰ هزار متر مربع هم از جمله مواردی بود که قبل از سال جدید  انجام شد.

شایگان عنوان کرد: با هدف استقبال از مسافران نوروزی نیز نصب بیش از ۵۰۰ متر مربع بنر ورود بهار و خوشامدگویی، پخش تیزر از سه تلویزیون شهری، رنگ آمیزی و راه اندازی ۶ عدد آبنمای میادین اصلی شهر و ۱۰ عدد آبنمای مینیاتوری در سطح شهر و رنگ آمیزی بیش از ۱۰۰ کیلومتر جدول نیز از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه انجام گرفته است.
 

Print
دسته ها: اخبار
کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان