• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

اخبار منطقه 5

فضا آرایی سطح شهر توسط سازمان در راستای استقبال از نوروز 1400

فضا آرایی سطح شهر توسط سازمان در راستای استقبال از نوروز 1400

چهارشنبه 20 اسفند 1399

نویسنده: park/ﺳﻪشنبه, 19 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/0

به گزارش واحد ارتباطات و روابط عمومی سازمان: رئیس سازمان اظهار داشت ، در آستانه فرا رسیدن سال نو،ساخت هفت سین و المان های نوروزی  در طرح استقبال از بهار جهت فضا آرایی سطح شهر و ایجاد روحیه و نشاط در بین شهروندان توسط همکاران محترم واحد مبلمان شهری در حال اجرا می باشد.

وی در ادامه گفت: بازسازی و تعمیر المان‌های نوروزی سال‌های گذشته و تعدادی المان و هفت سین نوروزی جدید که تمام فرآیند طراحی، انتخاب و ساخت آن ها توسط هنرمندان و عوامل هنری سازمان در حال اجراست در دستور کار سازمان قرار دارد

تمجیدی تصریح کرد: علاوه بر نصب المان‌های نوروزی، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار با هدف بهبود حال و هوای شهر، اقداماتی از قبیل آذین‌بندی، تعویض پرچم‌های فرسوده، رنگ‌آمیزی جداول، بازسازی و رنگ‌آمیزی المان‌های قدیمی در سطح شهر انجام می شود.

وی در پایان بیان نمود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، زیباسازی شهر می‌تواند در آرامش بصری شهروندان نقش موثری داشته و علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، پیامدهای مثبت روحی و فکری نیز برای شهروندان به ارمغان آورد.

 

 

تعداد نمایش ها (2376)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان