• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

ارائه خدمات شهری به شهروندان در بارش شدید برف

ارائه خدمات شهری به شهروندان در بارش شدید برف

شنبه 2 اسفند 1393

نویسنده: park/شنبه, 02 اسفند,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

تمام اکیپهای خدمات شهری شهرداری ارومیه ، برای پاکسازی مسیرها و خیابانهای شهر به حالت آماده باش کامل در آمده و خدمات خود را به شهروندان ارائه میدهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه همزمان با بارش شدید برف در سطح شهر ارومیه که از عصر روز گذشته آغاز شده است تمام اکیپهای خدمات شهری شهرداری ارومیه برای پاکسازی و بازگشایی مسیرها و خیابانها و نیز حفظ و حراست از درختان سطح شهر به حالت آماده باش کامل درآمده و ارائه خدمات به شهروندان را آغاز کردند.

شایان ذکر است ، کلیه نیروهای پیمانکاران نگهداری فضای سبز دوشادوش پرسنل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه جهت جلوگیری از خسارات به درختان بوستانها و معابر و کوچه ها بصورت آماده باش کامل درآمده و در حال انجام ماموریت می باشند.



مهندس مناف زاده مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه از شهروندان محترم خواست برای جلوگیری از شکسته شدن شاخه های درختان نسبت به تکاندن برف درختان محوطه منزل و حیاط خود اقدام فرمایند.

تعداد نمایش ها (6592)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان