• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

اهدا نهال رایگان به شهروندان در هفته درختکاری و منابع طبیعی

اهدا نهال رایگان به شهروندان در هفته درختکاری و منابع طبیعی

دوشنبه 15 اسفند 1401

نویسنده: park/دوشنبه, 15 اسفند,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان، دکتر علی شایگان رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: ۱۰۰ هزار اصله درخت و درختچه به مناسبت هفته درختکاری با هدف مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز شهری توزیع میگردد .

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان اینکه از ۱۵ الی ۲۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به مناسبت هفته درختکاری انواع نهال رایگان بین شهروندان توزیع میگردد افزود : در ۶ نقطه از سطح شهر و با در نظر گرفتن دسترسی آسان شهروندان ایستگاههای توزیع نهال دایر شده که به همراه بروشورهای آموزشی نهالهای رایگان به شهروندان اهدا می شود .

دکتر شایگان محلهای اهدای نهالها را پارک گوللر باغی، پارک ملت ، پارک ساعت ، پارک گلدیس ، پارک استقلال و پل قویون اعلام کرد و گفت : شهروندان با مراجعه به این محلها می توانند نسبت به درخواست نهال اقدام و در کاشت نهال مشارک نمایند.

وی در ادامه اظهار داشت : ضمنا شهروندان گرامی میتوانند با مراجعه به سایت( khedmat. Urmia. ir) نسبت به ثبت نام و در خواست نهال اقدام نموده تا با بررسی محل مورد نظر نسبت به کاشت اصولی و کارشناسی محل ؛ اقدامات لازم از سوی همکاران سازمان سیما و منظر اتخاذ گردد.

وی در پایان از شهروندان درخواست کرد در حفظ و نگهداری فضاهای سبز یار و یاری گر سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه باشند .

تعداد نمایش ها (603)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان