• ورود
  • نقشه سایت
امام صادق (ع): در غيرتمندبودن مؤمن همين بس كه هرگاه كار زشت و ناپسندى مشاهده كرد خداى متعال از نيّتش در مورد ناخوش داشتن آن منكر آگاه باشد.

EasyDNNNews

پارک محله ای بشارت با ۵۵۲۱ مترمربع مساحت آماده بهره برداری شد

پارک محله ای بشارت با ۵۵۲۱ مترمربع مساحت آماده بهره برداری شد

چهارشنبه 24 آبان 1402

نویسنده: park/ﺳﻪشنبه, 23 آبان,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان، علی شایگان با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری ارومیه برای توسعه سرانه فضای سبز در سطح شهر اظهار کرد: بنا به دستور شهردار ارومیه و با تلاش پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری پارک محله ای در خیابان شهید بشارت منطقه سه شهرداری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پارک پنج هزار و 521 مترمربع مساحت داشته و معابر بتن پلاک آن یک هزار و 328 مترمربع است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: مساحت فضای سبز این پارک یکهزار و 794 مترمربع و مساحت فضای بازی در نظر گرفته شده برای کودکان 350 مترمربع است. شایگان ادامه داد: از کل مساحت پارک 97 مترمربع برای تجهیزات ورزشی، یک هزار و 278 مترمربع برای چمن کاری، 109 مترمربع گل کاری و 342 مترمربع نیز برای درخت و درختچه کاری در نظر گرفته شده است.

وی به هدف گذاری سازمان فضای سبز در توسعه گونه های درختی کم آب بر و سازگار به اقلیم خشک و نیمه خشک با هدف صرفه جویی در مصرف آب اشاره و عنوان کرد: تا کنون 53 اصله درخت به صورت نهال در پارک شهید بشارت کاشته شده که از این تعداد 31 اصله زبان گنجشک، 22 اصله توت، 14 اصله توری، 3 اصله باران طلائی و یک اصله سدروس هستند. شایگان تصریح کرد: کل درختچه های کاشته شده نیز یک هزار و 500 بوته بوده که از این تعداد یکهزار و 200 بوته اسطوخودوس و رزماری، 220 بوته گل محمدی، 70 بوته سرو خزنده و 10 بوته اسپیره هستند.

وی عنوان کرد: برای آماده سازی این پارک جهت بهره برداری یک عدد مخزن آب 45 هزار لیتری، 160 متر سیستم لوله کشی، 2 پایه چراغ 9 متری به همراه 8 عدد پروژه ال ای دی، 10 عدد نیمکت و 5 دستگاه بدن سازی نصب شده است. رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه کل خاکبرداری انجام گرفته در این پروژه شامل نخاله های موجود را 120 مترمکعب عنوان کرد و یادآور شد: برای آماده سازی پارک شهید بشارت 595 مترمکعب خاکریزی جهت استقرار فضای سبز انجام گرفته است.

تعداد نمایش ها (522)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان